6 بهترین محصول برای پاک کردن آرایش لجباز هالووین
توسط CHRISTINA HEISER · 19 اکتبر 2018

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
GIF پاک کننده آرایش
فصل هالووین پیش روی ماست. و این بدان معناست که شما احتمالاً در تلاش برای انتخاب یک لباس هستید. این که آیا تصمیم دارید یک لباس فوق العاده مرسوم ، مد روز بپوشید یا به سادگی یک جفت گوش گربه بریزید و آن را روزانه صدا کنید ، افزودن آرایش مناسب به این ترکیب توانایی ارتقا seriously جدی سبک 31 اکتبر شما را دارد. مطمئناً ، در پایان شب ، مجبور خواهید شد همه چیز را از بین ببرید ، که بسته به نوع آرایش شما ممکن است یک کار چالش برانگیز باشد. (ما به شما نگاه می کنیم ، ریمل ضد آب!) به همین دلیل بهترین گزینه های پاک کننده آرایش ، از مومیایی کننده های تمیز کننده گرفته تا آب مایسل و هر چیز دیگری را جمع آوری کرده ایم.


1. مومیایی کننده پاکسازی آرامش یکشنبه Riley BLUE MOON
مومیایی پاک کننده آرامش یکشنبه Riley BLUE MOON ، خوب ، بمب است. پاک کننده جامد آبی هنگامی که آن را به صورت ماساژ می دهید به یک مایع شیری ذوب می شود. وظیفه پاک کننده آرایش این است که پوست را از روی صورت خود پاک کنید (مانند ریمل مژه و ابرو) ، اما نکته منفی این است که می تواند خشک شود. این مومیایی پاک کننده پاک کننده آرایش چیزی غیر از این است که به لطف پاک کننده های حاوی قند موجود در فرمول که از شر روغن های طبیعی پوست ، کره های محافظ (مورینگا و کاکائو) و گلدان گل و بابونه آرامبخش پوست خلاص نمی شوند. این انتخاب مناسب برای کسانی است که پوست خشک دارند.

نظرات می گویند: "من این مرهم مرطوب کننده را دوست دارم! من از استفاده از بسیاری از محصولات مختلف مراقبت از پوست و Retin-A دارای پوست تحریک شده حساس هستم ، اما این مومیایی کننده پاک کننده بسیار آرامش بخش است و به از بین بردن هرگونه قرمزی کمک می کند. این به هیچ وجه پوست من را تحریک نمی کند و فقط به آرامش آن کمک می کند. بوی آن نیز بهشتی است! من خیلی زود شیشه دومم را از Dermstore سفارش خواهم داد و نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم! "


2. پاک کننده آرایشی گیاهی چشم Eminence Organic Skin Care
آرایش چشم معمولاً سخت ترین حالت برای پاک کردن است. همه ما این تجربیات را داشته ایم که سعی در از بین بردن تمام آن سایه چشم ، خط چشم و ریمل مژه و مالش داشته ایم. خوب ، شما خوش شانس هستید زیرا Eminence Organic Skin Care’s Herbal Eye Makeup Remover به شما کمک می کند کار را تمام کنید بدون تلاش. این پاک کننده آرایش به پوست عصاره گل همیشه بهار تمیز می کند و پوست را مرطوب می کند ، همچنین به عصاره خیار برای تن دادن ، عصاره چای سبز برای ایجاد محافظت از آنتی اکسیدان و عصاره بابونه برای آرامش پوست کمک می کند. پاداش: این ماده آلی و طبیعی است ، به این معنی که هیچ ماده شیمیایی تحریک کننده بالقوه ای وجود ندارد. این بدان معنی است که انواع پوست خشک و حساس می توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

بررسی ها می گویند: "این پاک کننده آرایش طبیعی بسیار بهتر از مواد پاک کننده آرایش با مواد شیمیایی سخت است که پوست شما را خشک و قرمز می کند. بوی تمیز ، دارای کلاهک خنک برای پمپ کردن مقدار مناسب مواد پاک کننده روی پنبه شماست و اولین قدم عالی در برنامه شبانه شماست. "


3. skyn پارچه های پاک کننده یخچال ایسلند
پارچه های پاک کننده راحت ترین گزینه های پاک کننده آرایش در زرادخانه شما هستند. و skyn ICLAND’s Glacial Cleansing Cloths قبل از استفاده از دستمال مرطوب تمیز کردن سنتی. این پارچه های تمیزکننده علاوه بر اسیدهای آلفا هیدروکسی روشن کننده پوست ، ویتامین E غنی از آنتی اکسیدان و روغن مرطوب کننده روغن جوجوبا از قدرت آب های یخبندان ایسلندی استفاده می کنند.

نظرات می گویند: "اینها برای مواقعی که من در حال حرکت هستم بسیار مناسب هستند ، پوست من خسته و چرب است ، در خارج از آن مرطوب است و به یک ماده تازه سازی نیاز دارم. رایحه شگفت انگیز است و آنها به هیچ وجه پوست من را تحریک نمی کنند. بعد از استفاده از آنها احساس چسبندگی و روغنی ندارم. برای سفر یا نگه داشتن آنها در کیف شما عالی است. "


4. Bioderma Sensibio H2O
Bioderma’s Sensibio H2O مورد علاقه دختران فرانسوی و به همین دلیل است. این آب میسلار پاک کننده آرایش به طور خاص برای کسانی که پوست و روزاسه بسیار حساس دارند ، فرموله شده است. فرمول بدون شستشو حاوی استرهای اسید چرب است که کاملاً شبیه اسیدهای چرب است که به طور طبیعی در پوست شما وجود دارد. معنی این امر: این آب میسلار در واقع به شما کمک می کند تا مانع رطوبت شما شود در حالی که مانند آهن ربا برای از بین بردن آلودگی و آرایش عمل می کند. زیرا مجبور نیستید آب میسلار را پس از استفاده بشویید. این روش مناسب دیگری برای از بین بردن آرایش لجبازی است.

نظرات می گویند: "ملایم ، بدون نیش ، آرایش را مانند جادو از بین می برد. من روزانه از این استفاده می کنم ، آرایش چشم را مانند یک جذابیت از بین می برد. من حتی دوست دارم آن را در کیف دستی خود بیندازم اگر می دانم که می خواهم قبل از تمرین سریع آرایش کنم. "


5. jane iredale Magic Mitt
چه کسی می گوید شما برای پاک کردن آرایش به پاک کننده نیاز دارید؟ Jane iredale’s Magic Mitt یک دستکش نرم کننده لایه بردار است که از میکرو فیبرهایی ساخته می شود که آرایش را حل می کنند (از جمله ریمل مژه و ابرو). تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستکش را زیر آب گرم قرار دهید و از آن همانند دستشویی استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از این دستکش این است که به محافظت از سد پوستی شما در برابر باکتری هایی که می توانند داخل آن قرار بگیرند و باعث تحریک می شوند ، کمک می کند.

بررسی ها می گویند: "این دستبند کوچک بسیار جادویی است. من همیشه در تلاش بوده ام تا آرایش چشم خود را پاک کنم بدون اینکه چهره ام فوق العاده باشد

اینجا:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل