معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی و فروش محصولات زناشویی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

برندهای لوازم آرایشی هرگز برای خدمت به محصولات خود ساخته نمی شوند

— بنابراین او خودش را ساخت
نوشته شده توسط JOURDAN ASH UPDATED ژانویه 22 ، 2020
همانطور که من در برخی از ملکه های مورد علاقه من از زیبایی سیاه و سفید در اوایل 2000s یاد، من نمی تواند کمک کند اما یک نگاه دقیق تر در عکس های خود-فعالیت های چدن سفید یا مایل به خاکستری در بسیاری از عکس های یاد شده است. دلیل؟ آرایه مناسب از گزینه های آرایش صورت برای زنان رنگین پوست عملا وجود بود. به این ترتیب، این دهه شده است در بسیاری از راه های ارتباط در حال تغییر زنان سیاه و سفید با آرایش خود را تعریف شده است. مارک های داروخانه (از جمله Fashion Fair ، Opal Black و Black Radiance) و همچنین گزینه های پرستیژ بیشتر (مانند پت مک گرات و فنت) در نهایت نمایندگی و فضای قفسه ای را که شایسته آن هستند دریافت می کنند.

برخی دیگر دامنه های سایه گسترده تری را ارائه داده و توسعه داده اند تا گزینه های فراگیر تری ارائه دهند. که گفت، چه اتفاقی می افتد زمانی که 40+ سایه در یک مجموعه وجود دارد، اما هیچ یک از شما هستند، بیان کرد؟

 

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

تغییر و تحولی که می خواهید در هر صنعتی مشاهده کنید ، می تواند سخت باشد - خصوصاً در زیبایی. Diarrha N'Diaye بومی هارلم گزینه های زیادی را ارائه نکرد. بنابراین ، پنج سال بعد ، او خط تولید محصولات خود را ایجاد کرد تا آن را تغییر دهد.


با الهام از تبادلات فرهنگی بین او مردم نیویورک و مهاجران Sengalese عنوان یک دختر جوان را دیدم، N'Diaye را زیبایی در خانه از طریق سالن مو او و مادرش، امینتا مو توری های قیطانی پیدا شده است. اما او به عنوان راه خود را به صنعت ساخته شده، او متوجه قطع نا آشنا. "برای مدت زمان بسیار طولانی، من خارج زیبایی این حباب نمی دانم،" او می گوید. "این ایده از فروشگاه مادرم بود برای تبدیل کسی را به خود زیبا ترین آنها، و این چیزی است که من تو را دیدم. دختران با برش های خود و مجله Hype Hair به سالن ما سفر می کردند و اوج زیبایی ما بود ، "N'Diaye ادامه می دهد. "این تا زمانی که من به" دنیای واقعی "نرسیدم جایی که فهمیدم نمایندگی نمی کند."

دیارا ندیه
DIARRHAXO
با وجود مشارکت در 86 درصد از فروش در صنعت زیبایی - که به 54 میلیون دلار ارزش افزوده - مصرف کنندگان سیاه اضافه می کند ، غالباً نادیده گرفته می شوند. سپس، N'Diaye را متوجه او تا به حال از نزدیک به این مارک به تصویب تغییر واقعی است. او به عنوان یک استراتژیست رسانه های اجتماعی در L'Oréal و تیم توسعه محصول در Glossier مشغول به کار شد. حتی در آن زمان ، کار او بیشتر اثبات کرد که صنعت چقدر سخت بر روی زن سیاه پوش بود - N'Diaye دائماً تنها زن رنگ اتاق بود. "ما چاره اندیشی موقت بودند، حتی از نظر فرمولاسیون،" او سهام. "بسیاری از فروشندگان به مردم و مارک های مشابه به catered.

بنابراین از عادت ، توزیع کنندگان در حال ایجاد محصولاتی در یک محدوده سایه خاص هستند (که به پوست روشن ارائه می شود) ، و سپس در سایه تیره تری قرار می گیرند تا یک زن رنگ را در خود جای دهد. »N'Diaye اضافه می کند:" فرمول ها وجود نداشت. ما در ذهن از ابتدا. همیشه احساس می کردم در یک فضا فشرده می شوم. وجود نداشت فکر بسیار در مورد ما چگونه فرهنگ نفوذ و یا ما چگونه خرج نفوذ ".


او ادامه می دهد ، "بارها و بارها ، من تنها کسی در تیم 50 نفری یا حتی 100 نفر بودم که باید توضیح دهم که چرا پیام های کلیدی مارک یا تصاویر خاص برای ما مناسب نبود. من سیاه هستم، بله. اما ، من تجربه‌ای را نشان نمی دهم. من در بعضی موارد احساساتی بسیار حساس شدم ، اما احساس نیاز به داشتن مدافع همه ما را نیز احساس کردم. این یک فضای دشوار بود. "

دیارا ندیه
DIARRHAXO
در حالی که بعضی ها تجربه ناامید کردن او را پیدا می کردند ، N'Diaye از آن الهام گرفته شده برای ایجاد نام تجاری خود ، Ami Cole استفاده کرد - ایده ای که او از سال 2014 روی آن کار کرده است. نام این مادر پس از مادرش است ، ابتدا قرار است از پوست ما مراقبت کند. . بعد از بررسی مخاطبان خود ، N'Diaye سریع و بدون توجه به سن شما متوجه شد "مردم پوست خود را می خواهند ، اما بهتر است." مجموعه اولیه او قرار است به ارائه یک رنگ پوست افزایش، به چراغ و درمان لب. "من فکر کردم ارائه این محصولات مهم است زیرا گزینه های زیادی وجود ندارد. من عاشق مرطوب کننده رنگی لائورا مرسیه، اما آنها سایه من تا زمانی که دو ماه پیش ارائه نمی دهد. مارک های گردید، و من رنگ من می خواستم. هر یک از محصولات ابتدا رویکرد پوست خود را دارند. "

N'Diaye با روش هایی که بسیاری از شرکت ها انجام نمی دهند - با قهرمانی شفاف در هر مرحله از راه ، مخاطبان خود را به مخاطره انداخت. او زنان در مورد راه آنها را به آرایش و لباس ترجیح می دهند مورد بررسی، نمونه فرستاده شده برای تصحیح بر اساس بازخورد جامعه عقب، و باقی مانده واقعا در نمایش مشخصات عمومی مشغول اند. "در عصر رسانه های اجتماعی ، هر کسی می تواند هر کاری انجام دهد - این عالی است. اما ، تصمیم می گیرید که دقیقاً نشان ندهید که چگونه از یک نقطه به نقطه دیگر رسیدید ، خودتان را به یک بی نظمی می کشید. نشان دادن چگونگی به وجود آمدن این چیز زیبا شگفت آور است. " N'Diaye را می خواهد به استفاده از پلت فرم خود را به عنوان یک راه برای آموزش کسانی که در زیبایی علاقه مند است اما ممکن است منابع به کشف آن ندارد. "من فکر می کنم یک نکته آموزشی برای آن وجود دارد. یک مؤلفه "نشان دادن کار" به آن وجود دارد. یک نکته در جامعه وجود دارد. بسیاری از مارک های برای ما 'آیا در مورد روند صحبت نمی کند، اما من آوردن جامعه همراه با من. این هرگز مربوط به من نیست. این واقعاً مربوط به زنانی است که همراه من در این سفر بوده اند. بیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی

این برندهای آرایش سیاه متعلق به برندهای Embody

آرام کردن راهرو زیبایی و احساس اینکه هیچ سایه ای با تن پوست شما صحبت نمی کند برای بسیاری از زنان رنگ واقعیتی نگران کننده است. متأسفانه ، من سالها طول کشید تا پایه ها و سایه های لب را پیدا کنم که به رنگ پوست شکلات من خوب به نظر می رسد. برخلاف تصور رایج ، دختران قهوه ای مجموعه ای از تعهدات و چهره هایی دارند که در یک گروه "تاریک" جای نمی گیرند. به همین دلیل مهمتر از همیشه شناختن مارک های آرایشی است که در ذهن دختران قهوه ای ساخته شده است. اغلب ، مشاغل متعلق به سیاهپوست ، در مقایسه با مارک های زیبایی بیشتر ، غافل می شوند زیرا در خرده فروشان انبوه فروخته نمی شوند.

این بدان معنا نیست که آنها جالب نیستند. بسیاری از مارک های آرایش سیاه متعلق به یک گروه از زنان کم نماینده هستند که آرزو می کنند. شما از سرمایه گذاری در خطوط آرایش #BlackGirlMagic خوشحال خواهید شد زیرا آنها به بهترین روش نمایندگی را پخش می کنند.


اگر قبلاً نبودید ، با این خطوط آرایش مشکی که در حال تغییر چشم انداز زیبایی هستند ، بروید و با آنها آشنا شوید.


AJ CRIMSON

با AJ Crimson ، یک هنرمند مشهور آرایش که تصمیم دارد با ایجاد یک مارک آرایشی که برای هر سایه قهوه ای طراحی شده است ، حل کند ، وای را برای بسیاری از زنان رنگ حل کند. خانمها ، باید یکی از براق های جدید لب او (22 دلار) را که با همکاری Naturi Naughton همکاری می کند ، به دست آورید. این براق های رنگارنگ و ابریشمی هر منحنی موجود در مسیر شما را برجسته می کنند. من آنها را امتحان کردم ، و آنها خوب هستند.

آزمایشگاه های پت مک گرات


شما نمی توانید بدون ارائه مجموعه جادویی پت مک گرات درباره خطوط آرایش شگفت انگیز صحبت کنید. اگر نمیدانستید او یک صنعت در صنعت زیبایی است ، و مادر آرایش مطمئنا از محصولات رویایی خود که معمولاً در عرض چند دقیقه به فروش می رسند ناامید نشده است. محصولات لوکس او یک پنی زیبا دارد و به دلایل انحصاری منحصر به فرد است. باور کنید — لبهای خود دوست داشتنی Lust MatteTrance (38 دلار) احساس می کنید مانند یک زن کاملا جدید هستید.


RAINE رنگی


Colored Raine که در سال 2013 توسط Loraine Dowdy تأسیس شده است ، مجموعه ای عظیم از جسورانه ترین و درخشان ترین رژ لب ها (17 دلار) ایجاد می کند که هر دختر قهوه ای باید آن را امتحان کند. به هر سایه رنگین کمان فکر کنید. این شرکت ریشه در تقویت بیان خود و فردیت دارد. صحبت واقعی: شما نمی توانید از رنگ بترسید پس از دستیابی به یکی از این سایه های شرجی.


BEAUTY BAKERIE


بعد از گذشت یک بار در اینستاگرام Beauty Bakerie ، محصولات زیبایی با مضمون دسر (بسیار زیبا!) وسواس خواهید شد. سایه های چشم نرم و براق ، زرق و برق دار هستند ، اما لب ها در سطح دیگری قرار دارند. بنیانگذار Cashmere Nicole به دلیل وجود بدنام لب شلاق (20 دلار) ، رژ لب مات که می تواند بیشترین فشار آب را پشت سر بگذارد ، یک رسانه اجتماعی فرقه ایجاد کرد. حتما باید ببینیش تا باورش کنی.

مکان جویا

مکان جویا توسط بنیانگذار چیچی ابورو به منظور تجلیل از زیبایی قبایل آفریقایی با پالت های بسیار رنگی درست شده است. یکی از نگاه کردن به عکس های اینستاگرام مارک نشان دادن این تعویض ها ، شما را ناامید می کند تا یکی از این نوزادان را آزمایش کنید. اگر عاشق تن های گرم ، طلایی و روشن هستید ، باید یکی از این پالت ها را مانند الان امتحان کنید.

لوازم آرایشی ایمان

 

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

ایمان لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل داشتن یکی از مارک های OG متعلق به OG در بیس ، در سال 1994 توسط سوپر مدل ایمان تاسیس شد. او در خلال عکس گرفتن خسته بود که مجبور شد پایه و اساس خودش را بسازد و می دانست که تنها نیست. بنابراین او یکی از شگفت انگیز ترین پایه های بازی را ایجاد کرد: Second to None Cream to Powder Foundation (16 دلار). خط او پر از سایه های غنی و زیبا است که از هر رنگ قهوه ای خیره کننده به نظر می رسد.

زیبایی SACHA

ناخوشایند است وقتی شما یک پودر تنظیم کننده "شفاف" را اعمال می کنید و یک پوسته سفید پوستان را بر روی پوست شما می گذارد (که در عکسها حتی بدتر هم می شود). این دقیقاً به همین دلیل است که ساچا آرایشی و بهداشتی ، ایجاد شده در ترینیداد و توباگو ، به مغز پشت رنگدانه تنظیم شده رنگ های قهوه ای تبدیل شد که دختران نمی توانند به اندازه کافی از آن استفاده کنند. هنگامی که پودر تنظیم Buttercup (20 دلار) آن را امتحان کنید ، خواهید فهمید که همه موارد اعتیاد به مواد مخدره چیست.


بنیاد دوقلوی پوست AJ Crimson 45 دلار
فروشگاه

20 دلار قیمت لب بیکر زیبایی
فروشگاه

Juette's Place Nubian Eyeshadow Palette 20 دلار
فروشگاه
در مرحله بعد ، آماده شوید تا از 13 کارآفرین رنگی استفاده کنید که مارک های زیبایی زیبایی را ایجاد کرده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی