نوشته شده توسط KAITLYN MCLINTOCK
به روز شده در 06 ژوئن 2019
زیبایی تابستان
 KELIAMONIZ
ممکن است ما دقیقاً ندانیم که برای یک ورزشکار حرفه ای چه کاری لازم است ، اما می دانیم که این کار احتمالاً شامل زمان زیادی برای آموزش ، آماده سازی وعده های غذایی و تمرین می شود. ما همچنین می دانیم که احتمالاً زمان زیادی برای یک روال زیبایی چند مرحله ای پیچیده باقی نمی گذارد. نظریه ما این است که ورزشکاران ، ذاتاً اکثراً مینیمالیست هستند. وقتی نوبت به کلیا مونیز می رسد که یک موج سوار و مدل حرفه ای است ، تئوری ما درست است.کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک


مونیز به یک روال زیبایی ساده و موثر اعتماد می کند - اساس آن ضد آفتاب و مراقبت از موها است. هر دو به محافظت از پوست و رشته های او در برابر آفتاب گرم و اقیانوس شور کمک می کند. پس تعجب آور نیست که او جدیدترین چهره برند محبوب داروخانه Bed Head توسط TIGI است. او با نام تجاری برای کمپین "Your Vibe Our قبیله" همکاری کرده است ، که افراد خلاق ، سبک زندگی و موهای منحصر به فرد آنها را جشن می گیرد. ما با موج سوار آشنا شدیم و از او در مورد کارهای روزمره ، محصولات مورد علاقه و بهترین نکات تقویت اعتماد به نفس او پرسیدیم.


روی روال او قبل و بعد از موج سواری

TIGI Bed Head Ego 10 دلار افزایش می یابد
فروشگاه
افراد عادی ساحل می دانند که چگونه خورشید و آب با هم کار می کنند تا جلوه های زیبایی طبیعی ایجاد کنند (ما در مورد بافت نمکی که به موهای شما و درخشش آفتاب خورشید بر روی پوست شما می بخشد صحبت می کنیم) صحبت می کنیم. تا زمانی که از خود در برابر اشعه های مضر UV و کم آبی بدن محافظت می کنید ، استفاده از این فواید اشکالی ندارد.


مونیز موافق است. او می گوید: "تمام عناصر اقیانوس و ساحل باعث می شوند زیبایی طبیعی شما واقعاً بدرخشد ، از امواج ساحلی شور گرفته تا پوست خورشید خورده." به او این امکان را می دهد که بقیه برنامه های روزمره خود را ساده نگه دارد ، خصوصاً از آنجا که "اقیانوس همه چیز را پاک خواهد کرد". یکی از تنها محصولی که قبل و بعد از موج سواری به آن علاقه دارد ، نرم کننده TIGI Ego Boost Split End Mender Leave In Conditioner است که از کراتین و گلیسیرین برای مهر و موم رشته های مو استفاده می کند و آنها را در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. او می گوید که این باعث می شود موهای او با رطوبت زیادی سالم باشد (زیرا همانطور که همه ما می دانیم ، آب شور برای ایجاد بافت موجی عالی است ، اما می تواند به شدت خشک شود).

سر تخت TIGI بحث کوچک 21 دلار
فروشگاه

On Her Routine Out of the Water
او هنگام موج سواری موهای خود و آرایش را به حداقل می رساند ، اما هنگامی که از آب خارج می شود کمی موهای خود را بالا می آورد. او به ما می گوید: "هر روز برای من با ضد آفتاب شروع می شود - فقط یک مرطوب کننده ساده روزانه با SPF در آن و به دنبال آن ژل ابرو". "به نظر من ابروهای برس کشیده شده برای اینکه صورت شما روشن و بلند به نظر برسد ضروری است! من معمولاً از نوعی هایلایتر کوچک ، فقط برای برخی از درخشش ها استفاده می کنم."


او ظاهر خود را با "مقدار خوشبخت" محصول مو به پایان می رساند. در این حالت ، تهویه مطبوع Bed Head Small Talk است. این یک محصول چند منظوره است که خاصیت حجم ، بافت ، نگهداری و تهویه را فراهم می کند (به لطف ویتامین B5). "من موهای فر بسیار مویی دارم ، بنابراین این محصول به جدا کردن فرهای من کمک می کند ، موها را برطرف می کند و به موهای من درخشش کامل می بخشد."


روی عادت های ضد آفتابش
ما کنجکاو بودیم که از عادات ضد آفتاب او آگاه شویم. به هر حال ، این به معنای واقعی کلمه کار او این است که تمام روز را زیر آفتاب بگذارد. او می گوید: "من یک گیک ضد آفتاب هستم." "من همیشه ضدآفتاب های مختلفی را آزمایش می کنم. من مطمئن می شوم که مارکی انتخاب کنم که نه تنها به پوست من ، بلکه به محیط زیست نیز اهمیت دهد. انتخاب ضد آفتابی که حاوی فیلترهای UV مضر برای ریف نباشد برای من حیاتی است. و همچنین در مورد SPF قدرت ، من از 50+ استفاده می کنم. اگر بیش از یک ساعت در حال گشت و گذار هستید ، باید مقداری ضخیم تر روی صورت خود بگذارید ، بنابراین من دوست دارم از روی استفاده کنم که می دانم روی آن می ماند و پوست من را از چین و چروک دور می کند آسیب خورشید. "

ما ضد آفتاب Sun Bum را دوست داریم ، زیرا این ماده بدون هیچ گونه اکسی بنزون ​​یا اوکتینوکسات - دو ماده شیمیایی مضر برای انسان و همچنین صخره های مرجانی اقیانوس ها - تولید شده است. نه تنها ریف دوستانه است ، بلکه گیاهخوار ، بدون ظلم ، ضد آلرژی و تا 80 دقیقه در برابر آب نیز مقاوم است. (اینجا را کلیک کنید تا SPF ها هشت ورزشکار طرفدار سوگند یاد کنند.)

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

انگلیسی کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب sunscreen

کرم ضد آفتاب لدورا

معنی sunscreen به فارسی

خمیر دندان به انگلیسی

جمله با sunscreen